Daca doresti sa schimbi sau sa returnezi un produs este necesar sa ne comunici explicit aceasta intentie.
Orice solicitare de aceasta natura se va trimite EXCLUSIV pe e-mail contactmamzelle@gmail.com.
ATENTIE! Solicitarea se va face exclusiv prin e-mail contactmamzelle@gmail.com prin mentiunea numarului de comanda si numele dumneavoastra. Solicitarea facuta prin Facebook, Whatsapp, Instagram, mesaje sau convorbiri telefonice sunt excluse de la aceasta procedura si nu se vor lua in calcul. Atentie! Chiar si pentru o comanda telefonica este necesar sa se trimita o solicitare pe mail.
Model de formular de retragere din contract in conformitate cu dispozitiile Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumaatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative:
Va rugam sa tineti cont ca toate produse www.mamzelle.ro sunt personalizate si realizate la comandă, dupa specificatiile configurate de tine: culoare, tip de piele si toc, prin urmare clientul este pe deplin responsabil de imaginea produsului final.
Configurarea (personalizarea) produselor se face de catre dumneavoastra prin selectarea caracteristicilor produsului:
- Marime.
si/sau
- Inaltime toc.
si/sau
- Tip toc
si/sau
- Culoare piele
si/sau
- Tip piele
si/sau
- Accessori
si/sau
- Captuseala
Si/sau
8. Dimensiuni
Vă rugăm să rețineți că produsele realizate la comandă, dupa specificatiile cerute de consumator si/sau personalizate in mod clar (culoare si tip de piele, toc, captuseala) nu pot fi returnate:
Conform OUG 130/2000 art. 10 lit. c) – “contracte de furnizare a unor produse executate după specificaţiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum şi a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;”
In cazul produselor care nu sunt personalizate cumpărătorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, si sa returneze produsul/produsele în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Produsele care se pot returna cu aceasta condiție sunt cele la care apare mențiunea "in stoc" și produsele de îmbracaminte.
In cazul personalizarii produselor clientul nu poate opta pentru returul produsului ci doar pentru schimbul acestuia. Produsele personalizate sunt indicate pe site cu mentiunea PRODUS EXCLUSIV LA COMANDA.
Cheltuielile directe de returnare (transport retur iar în cazul produselor sub 250 de lei se va percepe o taxa manipulare retur de 19 lei) a produselor sunt în sarcina cumpărătorului. Pentru exercitarea dreptului de denunţare unilaterală a contractului trebuie să ne informaţi în scris, prin completarea FORMULARULUI DE RETUR şi expedierea acestuia pe adresa contactmamzelle@gmail.com
FORMULAR DE RETUR
Catre : STAR RAL SRL, RO134074490
Email: contactmamzelle@gmail.com
-Vă informez/Vă informam prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastra din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse :
- Comandate la data primite la data
- Nume produs
- Numar produs
- Numele Clientului:
- Adresa Clientului:
- Numarul de telefon
- Optiunea
1. Schimb cu produsul
2. Retur (in acest caz va rugam sa ne trimiteti consul Iban pe mail
- Semnatura Clientului (doar in cazul in care acest formular este notificat pe hartie)
- Data
ATENTIE! Formularul de retur trebuie sa insoteasca mereu bunurile. Nu putem indentifica comanda fara datele dumneavoastra
ADRESA RETUR
Bucuresti, Sos Viilor nr 56 etaj 2, sector 5. Destinatar STAR RAL 0725909556.
Produsele se expedieaza strict prin curier, nu primim colete cu Posta Română, Uber sau aduse personal.
Acest formular trebuie trimis pe adresa de mail contactmamzelle@gmail.com sau in termen de 14 zile de la primirea produselor de catre dumneavoastra. Atentie! Ziua cu numarul 14 este ultima zi, ziua numarul 1 este ziua cand s-au primit receptionat produsele
PENTRU PRODUSELE LA COMANDA ACESTEA SE POT DOAR SCHIMBA SI ESTE NECESAR RASPUNS DIN PARTEA NOASTRA.
Pentru produsele la lichidare de stoc nu este nevoie de un răspuns din partea noastră. Se va trimite formularul de retur pe mail și se va expedia la adresa menționată mai sus.