0

Termeni si conditii

Termeni si conditii valabile de la 05 Octombrie 2022

Pentru comenzile plasate pana la 05 Octombrie 2022 se aplica Termenii si Condotiile disponibile aici.

Prin accesul si utilizarea site-ului Mamzelle.ro, absolut toate produsele si servicile, sunt reglementate de "Termeni si Conditii".

Utilizarea, vizitarea si cumpararea produselor de pe Mamzelle.ro, reprezinta acceptul tau in ceea ce priveste Termenii si Conditiile.

Te rugam sa citesti atentie "Termenii si Conditii" dar si sectiunea "Retururi", daca in cazul in care nu esti de acord cu acestea te rugam sa nu plasezi comanda. In cazul in care exista neclaritati va rugam sa ne contactati pe contactmamzelle@gmail.com.

Site-ul este oferit ca un serviciu pentru clienţii noştri. Vă rugăm să revedeţi următorii termeni şi condiţii de utlizare, care guvernează utlizarea site-ului de către dumneavoastră. ("Acordul").

Utilizarea site-ului reprezintă acceptarea acestui acord. Ne rezervăm dreptul de a actualiza sau modifica acest acord oricând, fără o notificare prealabilă. Din acest motiv, vă încurajăm să revedeţi acest acord de fiecare dată când utilizaţi site-ul. Dacă nu sunteţi de acord cu aceşti termeni, vă rugăm să nu folosiţi site-ul.

Tranzacţiile pe site

Ne rezervăm dreptul de a refuza orice comandă plasată pe site. Putem limita sau anula cantităţile comandate. Aceste restricţii pot include comenzi plasate de acelaşi client, cu acelaşi card de credit, şi/sau comenzi care folosesc aceeaşi adresă pentru facturare şi/sau aceeaşi adresă de livrare. În cazul în care vom modifica sau anula o comandă, vom încerca să va notificăm contactându-vă pe adresa de e-mail şi/sau la numărul de telefon oferit în momentul când a fost efectuată comanda.

Conţinutul site-ului

Site-ul şi toate materialele de pe site, incluzând texte, imagini, ilustraţii, design-uri, icon-uri, fotografii, video clipuri şi alte materiale (într-un cuvânt spus, "Conţinutul"), sunt deţinute şi controlate de mamzelle.ro. Site-ul şi conţinutul său este destinat exclusiv pentru uz personal, necomercial. Nu aveţi voie să reproduceţi, publicaţi, transmiteţi, distribuiţi, afişaţi, modificaţi, vindeţi sau să exploataţi în nici un fel conţinutul site-ului.

Comentariile utilizatorilor, recenziile, feedback-ul şi alte observaţii ale acestora

Toate comentariile, feedback-urile, sugestiile şi ideile trimise sau oferite site-ului Mamzelle, online, prin email, sau prin scrisoare poştală, vor fi şi vor rămâne proprietatea mamzelle.ro. Dezvăluirea, trimiterea sau oferirea oricăror tipuri de comentarii, în alte cuvinte ("Recenziile"), constituie cesionarea către Mamzelle, a tuturor drepturilor patrimoniale de autor asupra lor, iar Mamzelle nu va avea nici o limitare în utilizarea acestora, în scopuri comerciale sau în orice alt scop. Mamzelle nu are şi nu va avea nici o obligaţie (1) de a păstra confidenţial recenziile; (2) de a plăti despăgubiri pentru oricare din recenzii; sau (3) de a răspunde la oricare din recenzii. Mamzelle are dreptul dar nu este obligată să monitorizeze sau să modifice oricare comentariu. Sunteţi de acord să nu încălcaţi nici un drept al unei părţi terţe, incluzând drepturile de autor, de marcă înregistrată, intimitate sau alte drepturi. În plus, sunteţi de acord ca recenziile dvs. să nu conţină calomnii, materiale abuzive sau obscene, să nu conţină viruşi sau alte programe care ar putea afecta operaţionalitatea paginii web. Nu aveţi voie să folosiţi adrese de email false sau să pretindeţi că sunteţi o altă persoană. Dumneavoastră sunteţi responsabil(ă) în exclusivitate pentru recenziile scrise. Mamzelle nu îşi asumă nici o responsabilitate şi nu poate fi trasă la răspundere pentru comentariile scrise de dvs. sau de o parte terţă.

Informaţiile produsului

Preţurile afişate pe site sunt în RON şi includ T.V.A.. Produsele sunt disponibile exclusiv online, prin intermediul paginii noastre web. Aceste produse pot avea anumite limitări de cantitate şi pot fi returnate sau schimbate doar prin intermediul e-mail-ului, în concordanţă cu politica de returnare aplicabilă. Anumite detalii precum culoarea produsului (interior/exterior), nu pot fi intotdeauna 100% identice cu imaginile prezentate in site întrucât sunt produse confecționate hand made, inconvenient care nu poate fi imputat societății noastre; Nu suntem responsabili pentru posibilele diferențe de culoare între cea afișată pe monitorul calculatorului dumneavoastră și cea a produsului

Erori, inexactităţi şi omisiuni

Se poate întâmpla uneori să existe informaţii pe site-ul nostru care conţin erori de ortografie, inexactităţi sau omisiuni care pot referi la descrierea produselor, preţurilor, promoţiilor, ofertelor şi disponibilitate. Ne rezervăm dreptul de a corecta erorile, inexactităţile sau omisiunile şi de a anula comenzile dacă o informaţie de pe site este incorectă, oricând, fără o notificare prealabilă (chiar dacă o comandă a fost deja plasată).

Culori

Facem tot ce este posibil pentru a afişa cît mai acurat culorile produselor care apar pe site. Nu vă putem garanta însă că ecranul monitorului dumneavoastră va afişa cu exactitate aceste culori.

Link-uri către alte pagini web şi servicii

Site-ul poate conţine link-uri către alte pagini web care nu sunt controlate Mamzelle. Mamzelle nu are nici o responsabilitate pentru paginile spre care face link. Link-urile sunt oferite exclusiv pentru a înlesni navigarea pe site sau pentru informarea utilizatorilor site-ului.

Declinarea responsabilităţii

Materialele de pe site sunt oferite "aşa cum sunt", fără nici un fel de garanţie, în afara celor implicate voit, incluzând fără limită, garanţii ale titlului, garanţiile implicite ale produselor, potrivite pentru un scop particular sau neîncălcarea proprietăţii intelectuale. Mamzelle declină orice responsabilitate de a actualiza materialele de pe site, cu toate că Mamzelle poate modifica materialele de pe site oricând, fără înştiinţare prealabilă. Utilizarea site-ului este pe riscul dvs. şi vă asumaţi întreaga responsabilitate pentru orice cost asociat cu utilizarea site-ului. Mamzelle nu va fi responsabilă pentru daunele de orice fel cauzate de utilizarea dvs. a site-ului.

Despăgubiri

Sunteţi de acord să apăraţi, despăgubiţi şi să menţineţi Mamzelle departe şi împotriva oricăror tip de reclamaţii, daune, costuri, incluzând cheltuielile de judecată care decurg din sau au legătură cu utilizarea site-ului de către dvs. şi/sau de încălcarea unei clauze ale Acordului.

Soluţionarea conflictelor

Fiind conştienţi de costurile ridicate ale unei neînţelegeri, nu doar în bani dar de asemenea în timp şi energie, împreună, dvs. şi Mamzelle sunteţi de acord cu următoarea procedură de soluţionare a conflictelor: În cazul unei controverse sau a unei neînţelegeri provenite din utilizarea paginii noastre web sau din încălcarea, forţarea acestui Acord sau a oricărei părţi din el ("Conflictul"), înainte de a începe procedura penală, trebuie să încercăm să soluţionăm problema într-o manieră amiabilă printr-o notificare în scris a celeilalte părţi (scrisoare cu confirmare de primire) în care sunt descrise faptele şi circumstanţele (incluzând orice document relevant) care au produs acest conflict şi prin permiterea unui interval de 30 de zile pentru a răspunde sau pentru soluţiona neînţelegerea. Notificarea trebuie trimisă (1) către Mamzelle la: Mamzelle, Departamentul juridic, Strada Fermei nr 4 Popesti Leordeni, În atenţia: D-nului Administrator, sau (2) către dvs. la: ultima adresă de facturare folosită sau la adresa de facturare/livrare din profilul dvs. online. Amândouă părţile, dvs. şi Mamzelle sunteţi de acord că această procedură de soluţionare a conflictului este o condiţie premergătoare care trebuie indeplinită înaintea iniţierii procedurii de litigiu.

Drept legal

Acest Acord a fost interpretat în conformitate cu legile din Romania. Orice conflict apărut în timpul acestui Acord va fi soluţionat exclusiv de curtile de justiţie din România. Excepţia unei clauze a acestui Acord nu poate fi considerată o excepţie pentru celelalte clauze prevăzute în acest Acord. Dacă oricare din clauze se dovedeşte a fi inaplicabilă sau invalidă din orice motiv, acea clauză va trebui separată, iar celelalte clauze vor avea în continuare puteri depline şi efecte. Acest Acord reprezintă un contract între noi referitor la utilizarea de către dvs. a paginii noastre web.

Încetarea

Aceşti termeni au efect până la rezilierea lor de către dvs. sau de către Mamzelle. Puteţi rezilia acest Acord oricând. Mamzelle de asemenea poate rezilia acest Acord oricând fără o notificare prealabilă, iar în consecinţă vă poate restricţiona accesul la site, dacă încalcaţi clauzele acestui Acord.

Confidentialitatea si siguranta datelor.

SC STAR RAL SRL se obliga sa respecte cu strictete confidentialitatea datelor clientilor.

Prin inregistrarea dumeavoastra pe Mamzelle.ro declarati ca sunteti de acord ca datele dvs personale sa fie incluse in baza de date a companiei, care isi rezerva dreptul de a prelucra, publica, utiliza pentru actiuni de reclama, marketing si publicitate informatiile mai sus mentionate, fara alte obligatii si plati ulterioare.

De asemenea, va dati acordul implicit sa primiti informatii de la SC STAR RAL SRL in scop publicitar, prin: telefon, email, sms sau alte mijloace de comunicare, cu mentiunea ca puteti refuza oricind primirea acestor informatii.

Conform prevederilor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, SC STAR RAL SRL are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile mai sus mentionate, datele personale furnizate de catre client.

Va informam ca SC STAR RAL SRL nu incurajeaza SPAM-ul, nu comercializeaza, nu ofera si nici nu face schimb cu informatiile obtinute prin intermediul acestui site.

Politica de securitate a datelor cu caracter personal

NOTA DE INFORMARE PRIVIND PROTECTIA DATELOR PERSONALE

Conform cerintelor Legii nr. 67712001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 50612004, SC STAR RAL SRL are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra.

Scopul colectarii datelor este: utilizarea in scopuri financiar contabile si marketing direct. Datele vor fi folosite si pentru activitati de comunicare si informare referitoare la produsele SC STAR RAL SRL. Sunteti obligat(a) sa furnizati datele, acestea fiind necesare pentru facturarea produselor dar si pentru trimiterea de informari/anunturi cu privire la ofertele aparute. Refuzul dvs. determina imposibilitatea onorarii comenzii si a crearii unei oferte conforme cu cele solicitate.

Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii exclusive de catre operator si sunt utilizate doar in cadrul campaniilor de marketing direct ale SC STAR RAL SRL. Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor.

Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata . De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei. Datele dumneavoastra nu vor fi transferate in alte state. Observatie: *orice persoana are, de asemenea, dreptul de a se opune, in mod gratuit si fara nici o justificare, la prelucrarea datelor sale personale in scopuri de marketing direct.

DATELE CU CARACTER PERSONAL

In cadrul campaniilor de marketing derulate in cadrul SC STAR RAL SRL sau prin intermediul siteului Mamzelle.ro clientii pot furniza informatii cu caracter personal (precum nume, adresa, adresa de e-mail, numere de telefon) Orice persoana care convine sa transmita date sau informatii cu caracter personal in cadrul campaniilor derulate prin Internet sau in afara Internetului isi manifesta acordul in mod expres si neechivoc pentru urmatoarele: Sa fie destinatar in cadrul viitoarelor activitati de marketing (inclusiv marketingul direct) constand in efectuarea de comunicari comerciale si informative de catre SC STAR RAL SRL . , prin orice mijloc de comunicare; prelucrarea acestor date si informatii personale de catre SC STAR RAL SRL in vederea efectuarii de studii de piata; . alte activitati intreprinse de SC STAR RAL SRL si permise de lege, ce nu fac obiectul unei aprobari din partea utilizatorului.

SC STAR RAL SRL certifica faptul ca va respecta drepturile conferite de Legea nr.67712001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date. Printre aceste drepturi se numara (enumerarea neavand un caracter limitativ): . dreptul de a cere SC STAR RAL SRL. sa va confirme daca prelucreaza sau nu datele dumneavoastra personale, in mod gratuit pentru o solicitare pe an; . dreptul de a cere SC STAR RAL SRL. sa rectifice, actualizeze, blocheze sau sterge, in mod gratuit, acele date furnizate a caror prelucrare nu este conforma dispozitiilor Legii nr. 67712001; . dreptul de a cere SC STAR RAL SRL. sa inceteze, in mod gratuit, prelucrarea datelor sale personale; . dreptul de a cere SC STAR RAL SRL sa inceteze expedierea de mesaje promotionale.

Orice astfel de cerere/notificare se va data, semna si trimite de catre persoana inscrisa in baza de date prin e-mail la adresa: contactmamzelle@gmail.com.

Accesul la sistemele Societatii (servere) este controlat de un firewall, beneficiaza de protectie antivirus si antispyware interzicand in paralel accesul la sisteme si baze de date si informatii confidentiale ale Societatii. Computerul din cadrul societatii pe care sunt stocate si se realizeaza prelucrarea datelor cu caracter personal beneficiaza de urmatoarele elemente de securitate. Este situat in incapere cu acces restrictionat in care patrunde doar personalul autorizat al societati; Userul care deserveste PC-ul este parolat;

Calculatorul este protejat de program dedicat antivirus si antispyware Pentru mentinerea securitatii prelucrarii datelor cu caracter personal (in special impotriva virusilor informatici) operatorul va lua masuri care vor consta in: a)interzicerea folosirii de catre utilizatori a programelor software care provin din surse externe sau dubioase b)informarea utilizatorilor in privinta pericolului privind virusii informatici; c)implementarea unor sisteme automate de devirusare side securitate a sistemelor informatice. h) instruirea personalului in cadrul cursurilor de pregatire a utilizatorilor operatorul este obligat sa faca informarea acestora cu privire la prevederile Legii nr.67712001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, la cerintele minime de securitate a prelucrarilor de date cu caracter personal, precum si cu privire la riscurile pe care le comporta prelucrarea datelor cu caracter personal, in functie de specificul activitatii utilizatorului. Utilizatorii care au acces la date cu caracter personal vor fi instruiti de catre operator asupra confidentialitatii acestora.

Utilizatorii sunt obligati sa isi inchida sesiunea de lucru atunci cand parasesc locul de munca.

Scoaterea la imprimanta a datelor cu caracter personal se va realiza numai de utilizatori autorizati pentru aceasta operatiune in vederea respectarii acestui aspect fiind realizate instruiri periodice. SC STAR RAL SRL certifica faptul indeplineste cerintele minime de securitate a datelor cu caracter personal. SC STAR RAL SRL utilizeaza metode tehnologii de securitate, impreund cu politici aplicate salariatilor si proceduri de lucru, inclusiv de control si audit, pentru a proteja datele cu caracter personal colectate conform prevederilor legale in vigoare.

POLITICA DE RETUR

 

Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, si sa returneze produsul/produsele în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.

In cazul personalizarii produselor clientul nu poate opta pentru returul produsului ci doar pentru schimbul acestuia. Produsele personalizate sunt indicate pe site cu mentiunea PRODUS EXCLUSIV LA COMANDA.

 

Cheltuielile directe de returnare (transport tur-retur) a produselor sunt în sarcina cumpărătorului. Pentru exercitarea dreptului de denunţare unilaterală a contractului trebuie să ne informaţi în scris, prin completarea FORMULARULUI DE RETUR şi expedierea acestuia pe adresa contactmamzelle@gmail.com

 

ATENTIE! Va rugam sa folositi exclusiv adresa de mail contactmamzelle@gmail.com

 

Orice solicitarea trebuie trimisa in format oficial in scris pe mail sau in contul clientului. Numerele de telefon sunt strict pentru informatii legate de produse nu si de retur sau schimb) 

Solicitarea se va face exclusiv prin e-mail contactmamzelle@gmail.com prin mentiunea numarului de comanda, numarul de telefon si numele dumneavoastra. Solicitarea facuta prin Facebook, Whatsapp, Instagram, mesaje sau convorbiri telefonice sunt excluse de la aceasta procedura si nu se vor lua in calcul. 

 

Rambursarea sumelor se va face în cel mult 14 zile de la data acceptării returului de către Mamzelle.ro

 

Va rugam sa aveti in vedere ca pentru a fi acceptată returnarea produselor, acestea trebuie să fie în aceeaşi stare în care v-au fost livrate (să aibă etichetele originale LERETIC, să nu fie purtate sau deteriorate; trebuie păstrată integritatea documentelor însoţitoare). Coletul trebuie să conţină şi FORMULARUL DE RETUR completat cu toate informaţiile necesare.

Pentru a putea soluţiona cât mai repede cererea dumneavoastră de restituire, vă recomandăm să rambursaţi produsele prin intermediul unei firme de curierat (ex: FAN Curier, Urgent-Cargus, Nemo Express, GLS), şi nu prin intermediul Poştei Române.

 

Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea produsului. În cazul în care doriţi înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc, cheltuielile cu returul vor fi suportate de dumneavoastră, ca şi client, iar cele cu livrarea noului produs vor fi suportate de catre comerciant. Înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare presupune plata diferenţei prin ramburs la primirea coletului. Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face în cel mult 14 de zile calendaristice prin transfer bancar în contul IBAN specificat în Formularul de Retur.

 

In cazul in care ati primit un alt produs decât cel comandat sau un produs ce prezintă defecte, contactaţi într-un interval de 72h echipa LERETIC pe adresa de mail contactmamzelle@gmail.com

pentru a reclama aceasta situaţie şi ne vom asigura ca produsul să fie înlocuit cu un produs nou sau ca banii vor fi rambursati in cel mai scurt timp. Doar in aceasta situatie, costurile de retur şi de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de către Mamzelle.ro Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzaţi recepţia lor.

 

PROCEDURA DE RETUR

Daca doresti sa schimbi sau sa returnezi un produs este necesar sa ne comunici explicit aceasta intentie. Orice solicitare de aceasta natura se va trimite EXCLUSIV pe e-mail contactmamzelle@gmail.com

Se poate returna orice produs fara a invoca un motiv in termen de 14 zile calendaristice.

Ce trebuie sa faceti:

  1. Va rugam sa trimiteti e-mail cu numele dumneavoastra, numar de telefon, numar de comanda, numar de factura.
  2. Completati formularul de retur, il trimiteti pe mail si il puneti si in cutie
  3. Trimiteti produsul in termen de maxim 14 zile. Atentie! Ziua cu numarul 14 este ultima zi cand puteti trimite produsul, ziua 1 este ziua cand ati primit comanda. Va sfatuim sa nu amanati pe ultima zi.
  4. Trimiteti contul IBAN in format editabil pe e-mail contactmamzelle@gmail.com in vederea virarii sumei.
  5. Va rugam sa ambalati comanda cu grija, fiecare produs in cutia punguta lui. Nu scrieti sau lipiti nimic direct pe cutie. Va rugam sa puneti cutia intr-o punga si pe punga puteti trece datele. Daca nu se respecta aceasta procedura coletul o sa fie refuzat pe motiv de ambalare necorespunzatoare.

Puteti opta pentru orice curier doriti, de preferat FAN COURIER.

Este in sarcina clientului sa se ocupe de contactarea curierului.

ATENTIE!  Nu acceptam:

  • Pachete cu plata ramburs.
  • Pachete al caror expeditor nu poate fi identificat. Atentie! Colete trimise cu expeditor sociatate comerciala fara a avea alt nume de contact sau alt expeditor care nu are o comanda plasata pe site.
  • Nu ne facem responsabili pentru pachetele piedute sau deteriorate la transport.
  • Nu ridicam colete de la Posta Romana.
  • Nu acceptam anunatare returului pe Whatsapp, mesaj text, mesaj pe retelele de socializare. ATENTIE! Nu se v-a lua in calcul Anuntul de retur daca nu trimiteti pe mail sau in contul de client.
  • Nu acceptam scuze pentru nerespectarea termenului, de exemplu: nu s-a raspuns la telefon, nu am stiut procedura de retur, nu am stiu ce sa fac, nu am fost in tara, am avut Covid etc. Procedura de retur este expusa clar si transparent pe site. Nu ne asumam raspunderea pentru trimiterea la o adresa gresita sau numar de telefon gresit. Daca termenul expira ca urmare a acestei cauze returul o sa fie refuzat.

 

PROCEDURA DE RETUR PENTRU PRODUSE PERSONALIZATE

Vă rugăm să rețineți că produsele realizate la comandă, dupa specificatiile cerute de consumator si/sau personalizate in mod clar (culoare si tip de piele, toc, captuseala) nu pot fi returnate:

Conform OUG 130/2000 art. 10 lit. c) – “contracte de furnizare a unor produse executate după specificaţiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum şi a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;”

Avand in vedere faptul ca produsele nu se pot proba permitem un singur schimb, acesta poate sa fie de marime, model sau culoare.

Produsele personalizate sunt indicate pe site cu mentiunea PRODUS EXCLUSIV LA COMANDA.

Produsele personalizate sunt acele produse pentru care se realizeaza dupa dimensiunea gambei si/sau dimensiunea monturilor si/sau alta culoare si/sau alta combinatie de culori decat cele prezentate pe site.

 

DEFECTE DE FABRICATIE

Toate produsele sunt verificate exigent inainte de expediare. In cazul in care sesizezi un defect de fabricatie este necesar sa ne anuntati in termen de 48 de ore EXCLUSIV pe adresa de mail contactmamzelle@gmail.com. (Atentie! solicitarea trebuie trimisa in format oficial in scris pe mail sau in contul clientului. Numerele de telefon sunt strict pentru informatii legate de produse nu si de retur sau schimb) 

Este necesar trimiterea produsului considerat defect, prin curier catre STAR RAL SRL la adresa specificata (Bucuresti, sos Viilor nr 56 in ambalajul original, impreuna cu accesoriile toate aferente, copie de pe factura fiscala si chitanta de la curier, formularul de retur trimis pe mail in forma fizica pusa in cutie care trebuie sa contina nume, prenume client, telefon contact, motivul reclamatiei, cauzele presupuse a fi condus la reclamatie, pretentiile clientului. In cazul in care produsele sunt returnate catre STAR RAL SRL neinsotite de aceste documente, produsele pot fi restituite solicitantului/expeditorului fara ca STAR RAL SRL sa solutioneze cererea de acordare a garantiei. Dupa primirea produsului se va face o constatare si se va trimite in scris pe mail in termen de 5 zile. Fara anuntarea pe mail in 48 de ore de la primirea coletului si trimiterea produsului pentru verificare orice reclamatie este considerata expirata.

Orice sesizare ce depaseste aceasta data stabilita mai sus este considerata expirata.

Defecte de fabricatie se refera la urmatoarele: toc rupt/dezlipit talpa rupta/dezlipita, piele rupta, patata, descusuta.

 

NU SUNT CONSIDERATE DEFECTE DE FABRICATIE:

  • mici neregularitati si imperfectiuni ale produselor sau parti din produsele confectionate manual;
  • marime nepotrivita;
  • nervuri ale pielii;
  • comoditatea;
  • stabilitatea.

 

Defectele de fabricatie trebuie sa fie clare, vizibile. Nu este accepta subiectivitati. 

 In unele cazuri, in special culoarea pielii intoarse poate migra usor la primele purtari. Captuseala folosita este 100% piele naturala in unele cazuri (negru, fuchsia) culoarea poate sa migreze usor.

Piele este tratata cu tanin vegetal, iar aceasta poate migra si colora usor haina cu care vine in contact. Acest lucru se intampla la primele purtari, pana produsul dobandeste o patina unica, si nu este considerat defect. 

Deoarece pielea cu care este căptuşită încălţămintea nu a fost tratată chimic în mod excesiv pentru fixarea pigmentului (cu scopul protejării pielii dumneavoastră), există riscul migrării culorii. Recomandăm purtarea produselor de imbracaminte de culoare asorata sau de culoare închisă.

Clientul are obligatia sa ne comunice eventualele particularitati ale piciorului in sectiunea "Observatii" (diferenta de marime stang/drept, picior lat sau picior ingust, mont).

ATENTIE! Necomunicare privind aceste particularitati aduce la nulitatea solicitarii de retur privind aceste aspecte.

ATENTIE! Latimea piciorului nu se poate invoca ca si defect de fabricatie.

Talpa folosita care culoarea bej mat, daca doriti o talpa de culoarea neagra (negru lucios) este necesar sa ne comunicati.

Captusela folosita este in mod normal este bej. Daca doriti o alta culoare este necesar sa ne comunicati.

STAR RAL va raspunde reclamatiei in termen de max. 5 zile lucratoare de la primirea acesteia. In vederea solutionarii reclamatiilor si garantiilor, STAR RAL poate sa decida:

  1. respingerea reclamatiei;
  2. remedierea marfii reclamate pe cheltuiala sa;
  3. acordarea unui rabat;
  4. inlocuirea marfii sau returnarea acesteia.
  5. Nicio reclamatie nu va fi luata in considerare daca produsul a fost modificat, prelucrat sau s-a intervenit in orice fel asupra lui. Prezenta enumerare nu este limitativa.
  6. Clientul nu este indreptatit sa solicite daune interese cu privire la calitatea sau cantitatea marfurilor achizitionate de la STAR RAL SRL daca nu a respectat procedura de reclamatie sus-mentionata.

 

RETURNAREA BANILOR

Din momentul in care coletul returnat a ajuns la noi, Mamzelle.ro se obliga sa returneze prin transfer bancar contravaloarea produselor in termen de 10 zile lucratoare de la data primirii si validarii returului.

Urmatoarele taxe nu se vor restitui – taxa de livrare (inclusiv in cazul promotiilor referitoare la taxa de livare), taxele vamale, comisioanele bancare(2.5lei), diferentele de curs valutar in cazul platilor in EUR, alte taxe specifice dupa caz(  Netopia 5lei).

In cazul in care ati beneficiat de Transport Gratuit si doriti sa returnati produsul cumparat din suma returnata se vor opri urmatoarele sume: comisionele bancare, anumite taxe pentru transportul tur-retur.

In cazul in care plata s-a realizat prin card se vor retine comisionalele percepute de procesatorul de plati in functie de tranzactia dumneavoastra.

GARANTIE

Durata garantiei este limita de timp care curge de la data cumpararii produsului, pana la care producatorul isi asuma responsabilitatea remedierii sau inlocuirii produsului achizitionat, pe cheltuiala sa, daca deficientele nu sunt imputabile consumatorilor.

Produsele noastre beneficiaza de o garantie comerciala de 30 de zile de la data achizitionarii. Daca sesizati un defect de fabricatie în aceasta perioada de timp va rugam sa ne comunicati imediat. Certificatul de garantie certifica toate drepturile conferite consumatorilor de legislatia în vigoare (Legea nr. 449/2003, OG nr. 21/1992 etc). 

Conditii in care garantia devine inaplicabila sau nula:

  • produsele deteriorate ca urmare a uzurii morale si fizice normale (purtare)
  • produse deteriorate ca urmare a transportului, manipularii, depozitarii in conditii improprii
  • produse deteriorate ca urmare a expunerii produsului la factori severi de mediu (soare, ploaie, zapada, socuri termice etc)
  • deteriorari ale produsului cauzate, voluntar sau involuntar, de socuri mecanice (rupere, perforare cu unghia, agatare, lovire, zgariere, condus, etc) sau de animale de companie
  • defecte cauzate de utilizarea neadecvata, în mod abuziv, incorecta, a produsului si sau in conditii improprii, altele decat cele pentru care acesta a fost proiectat
  • interventia, repararea sau modificarea facuta de persoane neautorizate, inclusiv vopsirea produsului
  • intretinere defectuoasa (curatarea folosind metode sau produse neadecvate)

Motive pentru refuzarea coletelor returnate:

  • depasirea perioadei de retur (14 zile de la primirea coletului);
  • ambalajul deteriorat, expeditor neidentificat ;
  • ambalarea necorespunzatoare a produsului;
  • urme de purtare/ produse deteriorate, modificate (largite, stramtate) ;
  • trimiterea coletelor cu ramburs (taxe de transport sau valoarea produsului primit).

 

IMPORTANT! In cazul in care deteriorati cutia prin lipirea directa a awb-ului, fara a proteja ambalajul produselor se va percepe o taxa  pe contravaloarea ambalajului. 

  • 15 lei cutia maro
  • 50 de lei cutia galbena

In acest caz este posibil sa refuzam coletul deoarece nu avem certitudinea ca produsul nu a fost deterioarat. Va rugam sa ambalati cutia inainte sa fie trimisa.

Va rugam sa tineti cont ca leretic.com nu are magazin fizic sau showroom. singura modalitate de a comanda este doar pe site. Nu primim comenzi telefonice.

 

MODEL DE FORMULAR DE RETRAGERE DIN CONTRACT

Model de formular de retragere din contract in conformitate cu dispozitiile Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumaatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative:

Catre : STAR RAL SRL, RO134074490

Email: contactmamzelle@gmail.com

-Vă informez informam  prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastra din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse :

    Comandate la data............................./primite la data……………………

    Numar de comanda………………………………………………………….

- Numele Clientului:……………………………………………………………..

- Adresa Clientului:………………………………………………………………

-Numarul de telefon……………………………………………………………..

- Semnatura Clientului (doar in cazul in care acest formular este notificat pe hartie)

- Data

 

Acest formular trebuie trimis pe adresa de mail contactmamzelle@gmail.com sau in termen de 14 zile de la primirea produselor. Atentie! Ziua cu numarul 14 este ultima zi, ziua numarul 1 este ziua cand ati primit comanda.

Meniu

Creeaza-ti un cont pentru a adauga produse in Favorite.

Autentificare