20% reducere Pantofi cod: HEELS20 / 30% reducere Categoria Casual cod: CASUAL30 / Transport gratuit Categoria Wedding&Party cod: FREESHIP / 15% reducere Categoria Sandale cod: SAVE15
20% reducere Pantofi cod: HEELS20 / 30% reducere Categoria Casual cod: CASUAL30 / Transport gratuit Categoria Wedding&Party cod: FREESHIP / 15% reducere Categoria Sandale cod: SAVE15
0

Livrare si Retur

POLITICA DE RETUR

Va rugam sa tineti cont ca toate produse www.mamzelle.ro sunt personalizate si realizate la comandă, dupa specificatiile configurate de tine: culoare, tip de piele si toc, prin urmare clientul este pe deplin responsabil de imaginea produsului final.

Configurarea (personalizarea) produselor se face de catre dumneavoastra prin selectarea caracteristicilor produsului:

  1. Marime.

si/sau

  1. Inaltime toc.

si/sau

  1. Tip toc

si/sau

  1. Culoare piele

si/sau

  1. Tip piele

si/sau

  1. Accessori

si/sau

  1. Captuseala

Si/sau

   8.   Dimensiuni

Vă rugăm să rețineți că produsele realizate la comandă, dupa specificatiile cerute de consumator si/sau personalizate in mod clar (culoare si tip de piele, toc, captuseala) nu pot fi returnate:

Produsul final, fabricat conform specificațiilor furnizate, nu poate fi returnat, în conformitate cu dispozițiile legale prevăzute în OUG 34/2014 art. 16 lit. c - sunt exceptate de la dreptul de retragereprevăzut la art. 9-15 în ceea ce privește contractele la distanță și contractele în afara spațiilor comerciale următoarele: (...) c) furnizarea de bunuri confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar.

In cazul produselor care nu sunt personalizate cumpărătorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, si sa returneze produsul/produsele în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.

In cazul personalizarii produselor clientul nu poate opta pentru returul produsului ci doar pentru schimbul acestuia. Produsele realizate la comanda sunt indicate pe site cu mentiunea PRODUS EXCLUSIV LA COMANDA.

Cheltuielile directe de returnare (transport tur-retur) a produselor sunt în sarcina cumpărătorului. Pentru exercitarea dreptului de denunţare unilaterală a contractului trebuie să ne informaţi în scris, prin completarea FORMULARULUI DE RETUR şi expedierea acestuia pe adresa contactmamzelle@gmail.com

ATENTIE! Va rugam sa folositi exclusiv adresa de mail contactmamzelle@gmail.com

Orice solicitarea trebuie trimisa in format oficial in scris pe mail sau in contul clientului. Numerele de telefon sunt strict pentru informatii legate de produse nu si de retur sau schimb) 

Solicitarea se va face exclusiv prin e-mail contactmamzelle@gmail.com prin mentiunea numarului de comanda, numarul de telefon si numele dumneavoastra. Solicitarea facuta prin Facebook, Whatsapp, Instagram, mesaje sau convorbiri telefonice sunt excluse de la aceasta procedura si nu se vor lua in calcul. 

Rambursarea sumelor se va face în cel mult 14 zile de la data acceptării returului de către www.mamzelle.com

Va rugam sa aveti in vedere ca pentru a fi acceptată returnarea produselor, acestea trebuie să fie în aceeaşi stare în care v-au fost livrate (să aibă etichetele originale Mamzelle, să nu fie purtate sau deteriorate; trebuie păstrată integritatea documentelor însoţitoare). Coletul trebuie să conţină şi FORMULARUL DE RETUR completat cu toate informaţiile necesare.

Pentru a putea soluţiona cât mai repede cererea dumneavoastră de restituire, vă recomandăm să rambursaţi produsele prin intermediul unei firme de curierat (ex: FAN Curier, Urgent-Cargus, Nemo Express, GLS), şi nu prin intermediul Poştei Române.

Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea produsului. În cazul în care doriţi înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc, cheltuielile cu returul vor fi suportate de dumneavoastră, ca şi client, iar cele cu livrarea noului produs vor fi suportate de catre comerciant. Înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare presupune plata diferenţei prin ramburs la primirea coletului. Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face în cel mult 14 de zile calendaristice prin transfer bancar în contul IBAN specificat în Formularul de Retur.

In cazul in care ati primit un alt produs decât cel comandat sau un produs ce prezintă defecte, contactaţi într-un interval de 72h echipa Mamzelle pe adresa de mail contactmamzelle@gmail.com

pentru a reclama aceasta situaţie şi ne vom asigura ca produsul să fie înlocuit cu un produs nou sau ca banii vor fi rambursati in cel mai scurt timp. Doar in aceasta situatie, costurile de retur şi de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de către www.mamzelle.com Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzaţi recepţia lor.

PROCEDURA DE RETUR

Daca doresti sa schimbi sau sa returnezi un produs este necesar sa ne comunici explicit aceasta intentie. Orice solicitare de aceasta natura se va trimite EXCLUSIV pe e-mail contactmamzelle@gmail.com

Atentie! Verificati la pagina produsului daca este unul realizat la comanda, daca este realizat la comanda se permite doar schimbul si este necesar sa ne spuneti cu ce doriti sa schimbati. 

Ce trebuie sa faceti:

  1. Va rugam sa trimiteti e-mail cu numele dumneavoastra, numar de telefon, numar de comanda, numar de factura.
  2. Completati formularul de retur, il trimiteti pe mail si il puneti si in cutie
  3. Trimiteti produsul in termen de maxim 14 zile. Atentie! Ziua cu numarul 14 este ultima zi cand puteti trimite produsul, ziua 1 este ziua cand s-a primit comanda. Va sfatuim sa nu amanati pe ultima zi.
  4. Trimiteti contul IBAN in format editabil pe e-mail contactmamzelle@gmail.com in vederea virarii sumei.
  5. Va rugam sa ambalati comanda cu grija, fiecare produs in cutia punguta lui. Nu scrieti sau lipiti nimic direct pe cutie. Va rugam sa puneti cutia intr-o punga si pe punga puteti trece datele. Daca nu se respecta aceasta procedura coletul o sa fie refuzat pe motiv de ambalare necorespunzatoare.

Puteti opta pentru orice curier doriti, de preferat FAN COURIER sau DPD.

Este in sarcina clientului sa se ocupe de contactarea curierului.

ATENTIE!  Nu acceptam:

  • Pachete cu plata ramburs.
  • Pachete al caror expeditor nu poate fi identificat. Atentie! Colete trimise cu expeditor sociatate comerciala fara a avea alt nume de contact sau alt expeditor care nu are o comanda plasata pe site.
  • Nu ne facem responsabili pentru pachetele piedute sau deteriorate la transport.
  • Nu ridicam colete de la Posta Romana.
  • Nu acceptam anunatare returului pe Whatsapp, mesaj text, mesaj pe retelele de socializare. ATENTIE! Nu se v-a lua in calcul Anuntul de retur daca nu trimiteti pe mail sau in contul de client.
  • Nu acceptam scuze pentru nerespectarea termenului, de exemplu: nu s-a raspuns la telefon, nu am stiut procedura de retur, nu am stiu ce sa fac, nu am fost in tara, am avut Covid etc. Procedura de retur este expusa clar si transparent pe site.Nu ne asumam raspunderea pentru trimiterea la o adresa gresita sau numar de telefon gresit. Daca termenul expira ca urmare a acestei cauze returul o sa fie refuzat.

PROCEDURA DE RETUR PENTRU PRODUSE PERSONALIZATE

Vă rugăm să rețineți că produsele realizate la comandă, dupa specificatiile cerute de consumator si/sau personalizate in mod clar (culoare si/sau tip de piele si/sau toc, si/sau captuseala) nu pot fi returnate.

Va rugam sa tineti cont ca produsul este realizat exclusiv la comanda in urma selectiei dumneavoastra. Conform OUG 34/2014 art. 16 lit. c - sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce privește contractele la distanță și contractele în afara spațiilor comerciale următoarele: (...) c) furnizarea de bunuri confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar. 

Aceste produs nu se pot returna, totusi intelegem faptul ca nu se pot proba si se permite un schimb. Puteti opta pentru schimb de numer, model, toc sau culoare.

Produsele personalizate sunt indicate pe site cu mentiunea PRODUS EXCLUSIV LA COMANDA.

CIZME REALIZATE PE DIMENSIUNEA GAMBEI FURNIZATE DE CLIENTA.

Dimensiunea gambei:

Pentru cizmele pentru care clienta ne furnizeaza dimensiunea gambei acestea se pot realiza cu o marja de eroare de 2cm(minus sau plus). Uneori in anumite puncte ale gambei aceasta poate sa fie mai mare pentru a permite calapodului sa iasa din cizma sau pentru a pastra forma din prezentare

Dimensiunea inaltimii

In ceea ce priveste dimensiunea data pentru inaltimea cizmei aceasta poate sa aiba o marja de eroare de 1-1.5cm(minus/plus)

In ceea ce priveste cizmele Yolanda dimensiunea are o marja de eroare de 1cm

Va rugam sa tineti cont ca dimensiunile date de dumneavoastra sunt strict orientative. Nu le putem respecta cu strictete la toate modelele deoarece se va schimba forma cizmei. De asemenea va rugam sa tineti cont ca pielea se lucreaza altfel decat materialul textil si are nevoie de rezerve. Scopul principal dupa realizarea produsului la dimensiunea data este sa realizam un produs cat mai aproape de dimensiunea data de dumneavoastra cu respectarea modelului.

DEFECTE DE FABRICATIE

Toate produsele sunt verificate exigent inainte de expediare. In cazul in care sesizezi un defect de fabricatie este necesar sa ne anuntati in termen de 48 de ore EXCLUSIV pe adresa de mail contactmamzelle@gmail.com. Atentie! Nu purtati produsul.

Atentie! solicitarea trebuie trimisa in format oficial in scris pe mail sau in contul clientului. Numerele de telefon sunt strict pentru informatii legate de produse nu si de retur sau schimb. 

Este necesar trimiterea produsului considerat defect, prin curier catre STAR RAL SRL la adresa specificata (Bucuresti, sos Viilor nr 56 in ambalajul original, impreuna cu accesoriile toate aferente, copie de pe factura fiscala si chitanta de la curier, formularul de retur trimis pe mail in forma fizica pusa in cutie care trebuie sa contina nume, prenume client, telefon contact, motivul reclamatiei, cauzele presupuse a fi condus la reclamatie, pretentiile clientului. 

In cazul in care produsele sunt returnate catre STAR RAL SRL neinsotite de aceste documente, produsele pot fi restituite solicitantului/expeditorului fara ca STAR RAL SRL sa solutioneze cererea de acordare a garantiei. 

Dupa primirea produsului se va face o constatare si se va trimite in scris pe mail in termen de 5 zile. 

Fara anuntarea pe mail in 48 de ore de la primirea coletului si trimiterea produsului pentru verificare orice reclamatie este considerata expirata.

Orice sesizare ce depaseste aceasta data stabilita mai sus este considerata expirata.

Defecte de fabricatie se refera la urmatoarele: toc rupt/dezlipit talpa rupta/dezlipita, piele rupta, patata, descusuta.

NU SUNT CONSIDERATE DEFECTE DE FABRICATIE:

-mici neregularitati si imperfectiuni ale produselor sau parti din produsele confectionate manual.

-marime nepotrivita

-nervuri ale pielii

-comoditatea

-stabilitatea

Defectele de fabricatie trebuie sa fie clare, vizibile. Nu este accepta subiectivitati

ATENTIE! PRODUSELE LA LICHIDARE DE STOC POT AVEA MICI IMPREFECTIUNI SAU USOARE URME PE TALPA. ACESTE PRODUSE SUNT SCHIMBURI DE MARIME SAU MOSTRE

 In unele cazuri, in special culoarea pielii intoarse poate migra usor la primele purtari. Captuseala folosita este 100% piele naturala in unele cazuri (negru, fuchsia) culoarea poate sa migreze usor.

Piele este tratata cu tanin vegetal, iar aceasta poate migra si colora usor haina cu care vine in contact. Acest lucru se intampla la primele purtari, pana produsul dobandeste o patina unica, si nu este considerat defect. 

Deoarece pielea cu care este căptuşită încălţămintea nu a fost tratată chimic în mod excesiv pentru fixarea pigmentului (cu scopul protejării pielii dumneavoastră), există riscul migrării culorii. Recomandăm purtarea produselor de imbracaminte de culoare asorata sau de culoare închisă.

ATENTIE! NUANTA POATE SA FIE USOR DIFERITA IN REALITATA, IN SPECIAL IN CEEA CE PRIVESTE CULOAREA BEJ, NUDE, VERDE INCHIS. ACEST LUCRU SE DATOREAZA DIN CAUZA BLITULUI

Clientul are obligatia sa ne comunice eventualele particularitati ale piciorului in sectiunea "Observatii" (diferenta de marime stang/drept, picior lat sau picior ingust, mont).

ATENTIE! Necomunicare privind aceste particularitati aduce la nulitatea solicitarii de retur privind aceste aspecte.

 ATENTIE! Latimea piciorului nu se poate invoca ca si defect de fabricatie.

Talpa folosita care culoarea bej mat, daca doriti o talpa de culoarea neagra (negru lucios) este necesar sa ne comunicati.

Captusela folosita este in mod normal este bej. Daca doriti o alta culoare este necesar sa ne comunicati.

In cazul in care ne veti comunica dimensiunea piciorului va rugam sa tineti cont ca se vor adauga 1.5cm-2cm in plus ca marja de eroare in cazul in care dimensiunea data este fixa. Clientul trebuie sa ne comunice daca dimensiunea este fixa. In caz contrar in care nu se va comunica ca dimensiunea este fixa produsul se va realiza pe dimensiunea data de client.

STAR RAL va raspunde reclamatiei in termen de max. 5 zile lucratoare de la primirea acesteia. In vederea solutionarii reclamatiilor si garantiilor, STAR RAL poate sa decida:

1 respingerea reclamatiei;

2 remedierea marfii reclamate pe cheltuiala sa;

3 acordarea unui rabat;

4 inlocuirea marfii sau returnarea acesteia.

5 Nicio reclamatie nu va fi luata in considerare daca produsul a fost modificat, prelucrat sau s-a intervenit in orice fel asupra lui. Prezenta enumerare nu este limitativa.

6 Clientul nu este indreptatit sa solicite daune interese cu privire la calitatea sau cantitatea marfurilor achizitionate de la STAR RAL SRL daca nu a respectat procedura de reclamatie sus-mentionata.

Pentru orice defecte pe care le-ați putea descoperi sau apar în cele 30 de zile de la primirea produsului, vă rugăm să trimiteti produsul  împreună cu bonul fiscal/factură, iar în maximum 5 zile veți primi un răspuns legat de produsul dumneavoastră (soluţionarea reclamaţiei). 

In cazul neconformitatii produsului, garanţia va fi asigurată în cel mult 15 zile calendaristice de la data sesizării, in acord cu prevederile art. 11, 12 şi 13 din O.U.G. nr. 140/2021, astfel:

Repararea produsuluiÎ

Inlocuirea produsului - dacă acesta nu poate fi reparat, 

Reducerea de pret, 

Returnarea contravalorii produsului, daca nici repararea, nici inlocuirea nu sunt posibile.

Pentru ca bunurile să fie aduse în conformitate, Consumatorul poate opta între reparație și înlocuire, cu excepția cazului în care măsura corectivă aleasă ar fi imposibilă sau, în comparație cu cealaltă măsură corectivă disponibilă, ar impune Vânzătorului costuri care ar fi disproporționate, conform art. 11 alin. (2) din O.U.G. nr. 140/2021

RETURNAREA BANILOR

Din momentul in care coletul returnat a ajuns la noi, www.mamzelle.com se obliga sa returneze prin transfer bancar contravaloarea produselor in termen de 10 zile lucratoare de la data primirii si validarii returului.

  •   Urmatoarele taxe nu se vor restitui – taxele de livrare (TUR-RETUR), taxele vamale, diferentele de curs valutar in cazul platilor in EUR, alte taxe specifice dupa caz.

GARANTIE

Durata garantiei este limita de timp care curge de la data cumpararii produsului, pana la care producatorul isi asuma responsabilitatea remedierii sau inlocuirii produsului achizitionat, pe cheltuiala sa, daca deficientele nu sunt imputabile consumatorilor.

Produsele noastre beneficiaza de o garantie comerciala de 30 de zile de la data achizitionarii. Daca sesizati un defect de fabricatie în aceasta perioada de timp va rugam sa ne comunicati imediat. Certificatul de garantie certifica toate drepturile conferite consumatorilor de legislatia în vigoare (Legea nr. 449/2003, OG nr. 21/1992 etc). 

Conditii in care garantia devine inaplicabila sau nula:

produsele deteriorate ca urmare a uzurii morale si fizice normale (purtare)

produse deteriorate ca urmare a transportului, manipularii, depozitarii in conditii improprii

produse deteriorate ca urmare a expunerii produsului la factori severi de mediu (soare, ploaie, zapada, socuri termice etc)

deteriorari ale produsului cauzate, voluntar sau involuntar, de socuri mecanice (rupere, perforare cu unghia, agatare, lovire, zgariere, condus, etc) sau de animale de companie

defecte cauzate de utilizarea neadecvata, în mod abuziv, incorecta, a produsului si sau in conditii improprii, altele decat cele pentru care acesta a fost proiectat

interventia, repararea sau modificarea facuta de persoane neautorizate, inclusiv vopsirea produsului

intretinere defectuoasa (curatarea folosind metode sau produse neadecvate)

Motive pentru refuzarea coletelor returnate:

1.depasirea perioadei de retur (14 zile de la primirea coletului);

2. ambalajul deteriorat, expeditor neidentificat ;

3. ambalarea necorespunzatoare a produsului;

4. urme de purtare/ produse deteriorate, modificate (largite, stramtate) ;

5. trimiterea coletelor cu ramburs (taxe de transport sau valoarea produsului primit).

IMPORTANT! In cazul in care deteriorati cutia prin lipirea directa a awb-ului, fara a proteja ambalajul produselor se va percepe o taxa  pe contravaloarea ambalajului. 

-15 lei cutia maro

-50 de lei cutia galbena

In acest caz este posibil sa refuzam coletul deoarece nu avem certitudinea ca produsul nu a fost deterioarat. Va rugam sa ambalati cutia inainte sa fie trimisa.

Cost aferent livrarii produselor:

-livrare expres cu Fan Courier 24-36 de ore de la predarea coletului catre curier, cost 19lei. Costul suplimentar aferent unor km suplimentri o sa fie comunicat ulterior in urma verificarii sistemului Fan Courier. Cu acest curier avem optiunea de livrare sambata, produs fragil, POS, Pick-ul Prealert, schimb de colete.

-livrare standard cu DPD 36-72 de ore de la predarea coletului catre curier, cost 18lei. Nu exista cost suplimentar pentru livarea in cazul km suplimentari.

Cu ce curier se va trimite se va discuta cu clientul in momentul confirmarii comenzii.

Va rugam sa tineti cont ca mamzelle.com nu are magazin fizic sau showroom singura modalitate de a comanda este doar pe site. Nu primim comenzi telefonice.

MODEL DE FORMULAR DE RETRAGERE DIN CONTRACT

Model de formular de retragere din contract in conformitate cu dispozitiile Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumaatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative:

“ Catre : STAR RAL SRL, RO134074490

Email: contactmamzelle@gmail.com

-Vă informez/Vă informam  prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastra din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse :

  • Comandate la data............................./primite la data……………………
  • Numar de comanda………………………………………………………….

- Numele Clientului:……………………………………………………………..

- Adresa Clientului:………………………………………………………………

-Numarul de telefon……………………………………………………………..

- Semnatura Clientului (doar in cazul in care acest formular este notificat pe hartie)

- Data

Acest formular trebuie trimis pe adresa de mail contactmamzelle@gmail.com

 sau in termen de 14 zile de la primirea produselor. Atentie! Ziua cu numarul 14 este ultima zi, ziua numarul 1 este ziua cand s-a primit comanda.

Meniu

Creeaza-ti un cont pentru a adauga produse in Favorite.

Autentificare